måndag 2 juli 2012












Har fyndat en ny radio till vårt kök eftersom den gamla åkt i golvet och brummade rätt rejält t o m när den var avstängd.
Clas Ohlsson hade alla sina retro radior på sommarerbjudande och det fick bli Ylva Skarps design eftersom den faller mig i smaken ( kanske ni har räknat ut)
Passar fint till lampan i köksfönstret.
På bordet en chokladblomma som är en av mina absoluta favoriter på sommaren!

Tog nyss ett varv i trädgården och där växer det saaakta.
Vem kan växa i den här kylan?
Förra året hade jag så otroligt mycket luktärt, i år ser det glesare ut!
Bilder från förra året hittar ni här!


Kram

2 kommentarer:

  1. Åh har de sommarerbjudande på den, det måste jag kolla in! Stod precis och tänkte att jag skulle vilja ha en sån där Ylvaradio :).

    Fiint i ditt kök!

    Kram, Anete

    SvaraRadera